jemputan kenduri kahwin En Faiz Asmara

by

Salam my 9498 batchmate,

Saya dgn rendah hati menjemput anda ke majlis kenduri kahwin saya (Majlis Menyambut Menantu) referring details berikut:

 

Date : 19/12/09(SABTU)

Lokasi : Kuantan, Pahang. Refer map.

 

Jemput datang, bros. terima kasih.

 

Pada budak2 batch yang ada kat Sarawak and Sabah(Mijau, Monti, Komeng, Mache, Madib, Rafiq, Buana etc.),

Korang dialu2kan datang ke majlis sebelah pengantin perempuan di Lahad Datu, Sabah pada 5/12/09(SABTU).

 

Terima kasih.


12 Responses to “jemputan kenduri kahwin En Faiz Asmara”

  1. munzir fauzi Says:

    Congrats Faiz… Selamat menempuh alam baru…🙂

  2. d10 Says:

    Maju maju.

  3. peah Says:

    berapa hantarannye Faiz?

  4. anas Says:

    tahniah faiz. insya-allah aku datang.

  5. pyanski Says:

    tahniah wan mohd!

  6. zarin@beng Says:

    congrats, Faiz!

  7. ladoe Says:

    tahniah enche faiz, konfem aku dtg..

  8. nad Says:

    congrats faiz. kalau aku tak dpt dtg aku wakilkan ladoe

  9. pay Says:

    tahniah faiz, kemajuan anda terserlah. ladoe wakil aku skali..

  10. arm Says:

    tahniah faiz..sorry x dapat datang

  11. d10 Says:

    Sorry bedmate. Aku pun tak dapat datang. Aku wakilkan ladoe dengan roti canai 10 keping.

  12. peah Says:

    oo baru sekarang, lepas dia dah maju…ko nak ngaku bedmate..masa ko duduk sekatil ngan dia dulu, tak nak lak ko ngaku?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: