keretapi malam

by

nasib baik keretapi dari kuala tak penuh macam ni

Nasib baik keretapi dari kuala tak pernah penuh macam ni..

6 Responses to “keretapi malam”

  1. peah Says:

    aku nampak adri…

  2. pay Says:

    row bawah sekali, no. 8 dari kiri tu jalis 🙂

  3. hadi Says:

    ladoe kat mana weh? aku tak nampak…

  4. peah Says:

    lado…hmm aku tak berapa sure sangat..tapi aku rasa yang berdiri sorang2 kat luar ketapi tu lado..sebab dia biasa aa watak organizer…

  5. raqeeb Says:

    kalio time malam confirmle jadi ghost train ketapi ni.. stealth mode..
    kalo ade orang jual air kat stesen ko rase dorang ni minum x bayar tak? :-p

  6. peah Says:

    one half of stealth, to be invinsible definitely right..the other half which requires to be quiet tu…aku agak ragu2 aa…mesti kapal karam nye line ni…

Leave a Reply

