pencarian bakat futsal 9498

by

En Nadrul @ Peah akan menjalankan sesi pencarian bakat futsal 9498. Tujuan sesi pencarian ini adalah untuk membentuk satu pasukan futsal terkuat yang akan merampas kembali kejuaraan futsal MCOBA yang telah dimenangi selama dua tahun berturut-turut (2004, 2005).

Sehubungan dengan itu, kepada sesiapa yang berminat, sila berikan nama kepada beliau secepat mungkin. Sesi latihan dan pemilihan akan diadakan oleh beliau. Beliau akan menggunakan kuasa veto dalam sesi pemilihan nanti. Keputusan yang beliau buat adalah muktamad. Sebarang komplen atau ketidakpuashatian tidak akan dilayan. Harap maklum.

11 Responses to “pencarian bakat futsal 9498”

  1. mache Says:

    macam la ko x tau sape yg bley main bola peah…nk cari bakat ape…hahha…tp good one peah…at least ko seperet batch lg kan…xde la mobster sgt..

  2. zahack Says:

    nak hantar berapa team? aku berminat tapi aku tau aku confirm tak lepas 1st team..lagi2 bila peah pakai kuasa veto!

  3. peah Says:

    zaha ko boleh jadi camera man.
    anas boleh jadi pakar ubat ubatan.

    mache sial aaa aku lak yang terjebak..ko yang tetiba speret lepas beli t shirt mcoba futsal…

  4. anas Says:

    aah. pakar perubatan berasaskan herba semulajadi.

  5. peah Says:

    gila perubatan alternatif..

  6. zahack Says:

    bila date event ni tuan manager?

  7. peah Says:

    aku manager…bukan organizer..mana aku nak tau…pegi ah tanye Fugu..

  8. Raqeeb Says:

    Ko nye ubat herba berasaskan air ke asap anas? Cam berminat jek..bole x aku aplikasikan dlm amalan perubtan moden aku? Hehe..ko tnm sendiri ke?

  9. peah Says:

    tongkat ali racik aaa…kena pakai air…

  10. anas Says:

    Perubatan ni nk guna air pun bole,xnak guna air pun bole..tp memang berasap la..haha tak tanam ah,beli dari felda…

  11. membentuk pasukan futsal untuk masa depan « M C K K 9 4 9 8 Says:

    […] membentuk pasukan futsal untuk masa depan By maoi Masih ingat tentang pencarian bakat futsal 9498? […]

Leave a Reply

