kenduri kahwin en munzir

by

Wedding card 1wedding card 2

15 Responses to “kenduri kahwin en munzir”

  1. isman Says:

    Congrats Munz! Semoga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat!

    insya-Allah aku akan hadir kt belah pompuan… dekat sgt dgn kampung wife aku tu! hua hua hua!

  2. ammir Says:

    tak sangka munzir ni pun bley tahan jiwang gak orangnyer! selamat pengantin baru, moga berbahagia bersama ke akhir hayat & of course, welcome to the club..!

  3. pyanski Says:

    congrants munzir!

    maoi, gambar tu takleh buat bagi boleh click to enlarge ke? takleh baca mah

  4. maoi Says:

    pyanski : ok dh buat.. sori terlupa tadi..

  5. nad Says:

    congrats munzir, aku dtg yg putrajaya je la kot

  6. azam jalil Says:

    Selamat Pengantin Baru,Munzir!!!!Kami doakan kebahagiaan korang berkekalan…….

  7. amin r Says:

    congrats munzir. sorry tak dapat datang.

  8. nawal Says:

    congrats munzir..nnt kami datang yg putrajaya punye,insya allah

  9. anas Says:

    tahniah encik munzir, insyaallah aku datang, putrajaya punya.

  10. Zamzuri Says:

    Tahniah to Munzir, semoga dipermudahkan ALLAH semua urusan dan bahagia bersama di dunia dan di akhirat…

  11. pang Says:

    Congrats. IsyaAllah aku sampai…

  12. mache Says:

    congrats bro…insyallah dpt dtg 11hb

  13. Arm Says:

    Congrats munzir..Selamat Pengantin Baru..semoga berkekalan

  14. syuk Says:

    congrats munzir, insyaallah kalo xde apa2 aku pegi yg kat putrajaya…

  15. madib Says:

    congrats munzhir..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: