ACHTUNG! Peah is now single and available

by

Kepada rakan2, sila bantu encik peah untuk mencari calon isteri kerana beliau sekarang dah secara rasmi available. Juga minta kerjasama untuk ban diri anda untuk berhubungan dengan ex-gf beliau sebagai menghormati situasi beliau sekarang. Jadi kalau encik peah dtg solo je ke majlis-majlis batch lepas ni jgn banyak tanya.

42 Responses to “ACHTUNG! Peah is now single and available”

  1. lair Says:

    ape kejadahnya semua ini…

  2. kjfu Says:

    kemanakah pegi semua sejadah ini ….

  3. d10 Says:

    so boleh rekindle dengan al kahar.

  4. papilove Says:

    its ok babe. u still got me. u wanna go out 4 a drink…..

  5. En. Zamir Says:

    peah gile tp siot…

  6. peah Says:

    bukan aku yang letak..camane lak aku boleh TP?

  7. hadi Says:

    Be strong Peah, love always make us sick and frens make us happy… moh gi yamcha…

    Zamir: supot la member sket. ni lagi menghentam ada la…

  8. hadi Says:

    kjfu: ko tak penah gi masjid apa? kurang2 gi la surau..besepah sejadah kat sana…syoh2, gi semayang gih…

  9. mmazzad Says:

    lek peah … being single or not both have their own advantages ….

    hurt at first but i’m sure things will go well …

    many have gone thru it b4 bro!

    ehehhehehhe all the best!

  10. zongtwi Says:

    support mmg support…tapi still…heh

    lek aa peah…you’re da man man!

  11. Ak Says:

    Caya la peah..koboi la br hidup cmerlang..so bleh la join uu pgi negara seberang..

  12. nurulfaizal Says:

    Aku pun single gak.. Tp jodoh pertemuan di tangan tuhan. Mane tau lepas ni die dpt awek yg best. Lepas tu barula air liur korang meleleh. hehehe…………

  13. nad Says:

    tabah peah tabah

  14. AK Says:

    peah mmg tabah orngnya…tgk prut dah tau..

  15. peah Says:

    perut bukan tabah..tu tableyblah…

    Mir, aku cam ada la try nak jadi TP sikit…tapi takleh lawan kau ah…sekali kau counter comment je..terus kau paling TP dah sekarang balik…

    congrats.

  16. mache Says:

    Peah, u the man….watever pon, u still my peah…:)

  17. peah Says:

    auuuwww u’re so sweet…

    terasa cam nak caleng aku baca posting Mache….jap aku nak carik gambar2 lama Mache masa dia jambu2 lagi…

  18. shaz Says:

    haha, steady peah. takpe takpe.. join balik la singles club. meh sini kita lepak. apa apa hal call la aku.

  19. shaz Says:

    oh yea, i think this page ramai akan tgk for a while so aku nak buat announcement la,
    1) sapa nak join aku ke sipadan, mabul or kapalai in december? tentative date 3-7. its a diving trip. budget punya. call me asap. peah let go bro.
    2) aku nak jual xbox pro aku. seldom used. murah murah.

  20. peah Says:

    braper kau nak jual?

    aku tak nak ah pegi pulau2 ni..kau ni beruk air ah shazz..aku lagi suka main game je…

    paling2 adventurous pun mandi dalam kolah kat sebelah dorm 4..ahahaha..

  21. lair Says:

    nurulfaizal: woit..email aku no phone ko kat kakaroct21@yahoo.com

  22. nad Says:

    brp xbox kau nk jual?

  23. nad Says:

    umar ni byk kali mintak aku belikan xbox pro utk 1st bday dia…kasik la murah shaz. kesian umar

  24. litium Says:

    woi nurulfaizal. aku nak gak no telepon kau

  25. shaz Says:

    xbox pro aku comes with 3 ori game. halo 3, devils may cry 4, and assassinc creed. aku kira tak sampai 20 times pun aku onn that thing. i’m willing to part with it for 1500 (neg) sapa minat calling la aku.
    haha, wey..best aa main air peah. just got back from 5 days dive kat tioman. sunburn and gelap gila dah aku. but i’m going again. this time mabul sipadan. come le sapa yg minat. backpackers style.

  26. Thaq Says:

    Peah: Tu bukan kolah, tu jakuzi…hahaha. At least kita try hose tu function ke tak… Rilek peah, nanti kita mandi ‘kolah’…..

  27. peah Says:

    jakuzii…haaa tu nama saintifik dia..

  28. nurulfaizal Says:

    litium: Dime.. Kau punye email apo????????

  29. litium Says:

    litium at gmail dot com

  30. dayat Says:

    meh la aku teman ko peah…kite gi hunting awek utk ko nak>??
    mai la amek aku kt pj ni…

  31. Ak Says:

    Ape jadah si dayat ni..dh buang tbiat budak sekor ni..ko xde kja ke dayat?jaga anak je la..

  32. jo Says:

    kat miri ni byk awek bdk skolah form 3 comel2.. balik court slalu aku nampak dierg lepak bus stop.. awak mao?

  33. hadi Says:

    Jo: ko jgn main2 weh…referring Act 574 of Penal Code,
    375. A man is said to commit “rape” who, except in the case
    hereinafter excepted, has sexual intercourse with a woman under
    circumstances falling under any of the following descriptions:
    …(a) against her will;
    (b) without her consent;…
    (f) with or without her consent, when she is under sixteen
    years of age.
    Explanation—Penetration is sufficient to constitute the sexual intercourse necessary to the offence of rape.

  34. jo Says:

    sbb tu la aku soh kau buat kat miri.. sbb sini suma rape cases masuk session court… aku prosecute… ish2.. aku ni nak bantu kawan je… niat baik.. di salah anggap plak…

  35. peah Says:

    ala, kau tolong rape kan tuk aku Jo…

  36. jo Says:

    aku xpaham base dayak… susah ayat

  37. semaun Says:

    Komen2 ni public (bukan pubic ya), so jaga2 sikit bila komen.

  38. mmazzad Says:

    weii peah angkat PS3 la
    rege pon RM1250 jek … leh main online ngan aku … ekekkee

  39. dayat Says:

    blikan utk aku ps3 azzad…
    bole aku main online time office hour yg membosankan ini…

    takde org area pj ke????
    boring weh boring!!!!

  40. areps Says:

    shaz.. what date? aku tatau ada d tawau or not masa tu. kalau tak boleh join.. now in jordanstown, UK.

  41. shaz Says:

    i’ll be in that area 3-8 december. staying in mabul island. will be diving at mabul, kapalai and sipadan. sapa ada around that area come la. or better still sapa nak join aku punya dive trip, you’re most welcome. i can get you good price for a proper dive course.but kena bagitau this week la.

  42. areps Says:

    owh.. tak balik lagi time tu.. its ok.. have fun then.

Leave a Reply

