Jemputan ke Majlis Perkahwinan En Boruz

by

Kawan-kawan,

Saudara Mohd Fairuz Salleh @ Boruz menjemput kawan-kawan ke majlis kenduri kahwin beliau. Sila rujuk kad dibawah.

17 Responses to “Jemputan ke Majlis Perkahwinan En Boruz”

  1. amin r Says:

    selamat lagi sorang budak ahmad. congrats, boruz.

  2. peah Says:

    camane dah ade gambar kawen masa buat kad kawen boruz? gila power ah Ahmad house.

  3. anas Says:

    tahniah boruz. bulan 8 ni bulan mengawan, banyak betul kenduri kawin nak pegi nih.

  4. litium Says:

    tahniah boruz. sori gua tak dapat hadir, kene pi hamik gamba org kawen lak haritu..

  5. d59 Says:

    huiyyooo…2 minggu sblm puasa kau kawin. mmg bagus, perfect timing. ikut hadis, ibadah org yg kawin ni lebih disukai Allah berbanding pahala org bujang. yelah, banyak dugaan lah katakan. semoga ibadah yg dibuat semasa ramadhan nanti dilipatkaligandakan…kalau buat la, hahahahah!!!. Anyway, semlamat berkahwin. Insya-allah aku akan try datanag. kat kajang aje, dekat tuh.

  6. spr Says:

    melepas lagi nasi minyak

  7. areps Says:

    tahniah boruz.

    btw. LUXOR ko apa citer?

    xoxo

  8. amin r Says:

    FYI, summary of Project Sayong, which was established to develop and implement MCKK’s new strategic plan, is on Jakli’s (MS ’76) blog. The project is headed by Mok (Tan Sri Azman Mokhtar, Khazanah MD)

    http://offside.mcoba.org/project-sayong-summary

  9. Fadlan Says:

    Tahniah kepada ketua klas saya….

    Fairuz menjadi pengantin baru..

    Mengenai posa nie.. waktu aku belajar waktu agama islam F5..
    Pengantin baru jgm ponteng erkk… maklumlah baru kahwin 2 minggu.. huhuhuhu….
    Honey moon kat tanah suci ker?

    Kepada azam jalil..
    mana awek russia yang dijanjikan itueww..

    Huhuhuhuhu.. en. azam kat mana bulan march ke april 2008 tue?

  10. azam jalil Says:

    Fadhlan:Tak bagi spec pun yang macam mana.Maka aku tak bawak balik

    Aku kat Turkmenistan masa bulan march ke april 2008.

  11. Thaq Says:

    Congrates Boruz! All the best…

  12. nad Says:

    hadi, boruz pass kad jemputan kahwin kau kat aku

  13. syuk Says:

    congrats boruz…insyallah aku dtg…slmt lg sorg bdk ahmad heh

  14. boruz Says:

    kengkawan semua…

    harap korang semua dapat datang majlis tu nanti. sorry le, aku tak sempat nak jumpa korang personally utk pass kad jemputan.

    semoga dgn kehadiran anda akan memeriahkan lagi majlis kami…

  15. keewee Says:

    boruz, aku dtg pakai baju pengantin leh?

  16. faizshazwan Says:

    congrats boruz..

  17. peyjal Says:

    Tahniah Encik Fairuz

Leave a Reply

