Holiday Batch@Cherating…Apa Cerita?

by

Setakat ni baru tak sampai 15 org (tak masuk komiti) yang bayar at least deposit RM100. Target date kita 4-6 Julai lebih kurang sebulan je lagi. Please bayar a.s.a.p. sebab nak booking bilik dgn nak prepare merchandise 10 years anniversary. Kalau sampai 1st June tak cukup korum maknanya kita terpaksa pegi ke plan B (cancel trip, jadi bell sbb takde holiday batch).

nad

18 Responses to “Holiday Batch@Cherating…Apa Cerita?”

  1. nad Says:

    mcm tak ada sambutan je holiday batch ni

  2. anas Says:

    takpe nad, hari ni 27 may. tunggu 1st june la walaupun aku tak optimis korum akan meningkat dengan mendadak dalam masa 4 hari.

    kalau holiday tak jadi pun, kita buat 10yr dinner pun jadi la.

  3. niksyahrim Says:

    Nad, regrettably cannot make it..sigh… jgn lupa kirimkan gambar dlm fotopages nanti.

  4. amin r Says:

    aku pun mintak maaf jugak sbb tak dapat nak balik. aku balik november 26th ni (baru confirm tadi), insyaAllah.

  5. hadi Says:

    Nad, spt yg dibincang, aku kompen pi sorg.
    orang lain mcmana, come on la wei, aku tanak jadi batch yang bell..

  6. d10 Says:

    woi jom la aku dah book penari bogel untuk hiburkan hati yang bernanah.

  7. maoi Says:

    uu.. kau arrange wat holiday kat tanjung balai la.. confirm ramai nak pegi..

  8. hadi Says:

    tanjung balai tu kat mana wei???bunyik macam horror je, macam port oktet je…tak payah la buat kat port oktet wei, bahaya…rampa duaplohpat jam…

    Yew-u: betuk ke ko da oder, best la ko…

  9. nad Says:

    kau kat german lg ke di? jumpa tak im ke sapa2 ke yg kat sana? nik syahrim kau kat sana lg ke?

  10. hadi Says:

    nad: haah kat berlin lagi ni, kerja abih esok.1 jun baru gi frankfurt, Im bawak gi tempat dia kat Mannheim, 1 jam dari frankfurt..nik syahrim aku??bila masa nik syahrim aku plak ni???aku balik 4 jun, 5 jun dah ada la kat umah…

  11. maoi Says:

    hadi : kim salam kat im

  12. azzad Says:

    kim salam kat Im untuk aku gak hadi … lama x jumpa

    😀

  13. maoi Says:

    nad : cancel je la nad.. dh bulan 6 ni.. bell pun bell la.. nak buat cane pun.. dh budak batch sendiri tak support.. kedek betul nak kuar duit.. kita wat makan2 kat uptown je la senang..

  14. maoi Says:

    uu : cepat la arrange trip gi tanjung balai.. celebrate kat situ pun ok gak.. penari bogel tu kau hantar je kat umah aku.. susah sgt..

  15. hadi Says:

    yew-u n maoi: nak ikut, nak ikut! apa pun korg buat aku nak join gak, tak kira la buat apa pun, janji support…

    nad: plan b pun plan b la, nak wat cane dah member batch sendiri nak claim bell semer nak buat cane…aku support je apa2pun.

    “saya berdiri teguh di belakang kepimpinan bla bla bla”….ayat typical politician kite, tapi semer backstabber je…hahaha…, nad, tapi aku tak cenggitu…

  16. nad Says:

    kau dah kawin hadi, jgn nak ngengada ikut maoi dgn uu…kita buat hal org kawin dh la…chua soi lek

  17. maoi Says:

    hadi : ok.. bole je join aku ngan uu..

    nad : kalau kau nak join pun bole.. what happen in tanjung balai, stay in tanjung balai.. kita sama kita je tau.. haha

  18. hadi Says:

    maoi: oi, korg buat hape ha???bunyik macam skandal sex jer…homo ke…

    nad: aku tak kate nak buat xtvt org bujang, aku nak support je apa2 prog yg budak batch buat..ce ko buat majlis baca yasin ke, doa selamat utk peah ke, ceramah perdana ke, aku support nyer…support tak semestinya kena buat, support support la, macam cheering tu…kita tak main, tapi buat riuh je…pumpang pumpang…

Leave a comment