Selamat Berpuasa

by

9498 brothers..

Selamat Berpuasa..

Anybody ada plan nak bukak puasa ramai ramai? Nasik ayam Chee Meng? Tupai tupai? Kari Kepala Ikan Uptown?

Futsal akan berlangsung seperti biasa.. just wait for the announcement..

-maoi-

24 Responses to “Selamat Berpuasa”

  1. Hadi Says:

    aku rasa kalo nak main fitsal gak kena la buat lepaih terawih..meaning dalam kul 10.30 ke atas laaa.tu pun masa wiken la sesuei…betul tak guys??

  2. Hadi Says:

    aku rasa kalo nak main futsal gak kena la buat lepaih terawih..meaning dalam kul 10.30 ke atas laaa.tu pun masa wiken la sesuei…betul tak guys??sempena bulan posa ni, aku ucapkan selamat berposa kepada semua.rebutlah keberkatan Ramadhan sebaiknya kerana kita tak tau samada next Ramadhan kita still alive ke dak…SUBHANALMALIKILMA’BUD…SALLALLAH..SALLAMUALAIH…

  3. ladoe Says:

    kpd rakan2 sume..
    saya ucapkan selamat berpuasa dan salam Ramadhan.. insya-Allah sesama kita ambillah keberkatan dan kemuliaan bulan Ramadhan ini dgn amal ibadah bebanyak..
    amal ma’ruf nahi mungkar..

  4. wvr Says:

    siapa yang rasa sempena ramadan ini akan diikat. marilah kita ke laundry bar kerana ada rakan seperjuangan kita perform di malam esok.

  5. semaun Says:

    >> wvr
    Care to elaborate?

  6. adri Says:

    if futsal as usual, then kita main 11pm – 1am on saturday sahaja. amacam,ok ka?

  7. maoi Says:

    ok cun.. adri.. sila booking utk sabtu depan..

  8. litium Says:

    maoi, aku bawak lembaga hitam mcm drogba & shaun wright philips main sama bole?

  9. maoi Says:

    bawak la adiman.. ko nak bawak satu team lembaga itam pun takpe..

  10. faruqy Says:

    hahaha kalau next sat count me in!

  11. nikanas Says:

    kari kepala ikan uptown…hahaha ladoe organize la!

  12. ladoe Says:

    tmpt baru la plk..killiney kopitiam uptown..
    or kopitiam village uptown..
    kopitiam village lg best kot.. byk pilihan makanan..

  13. maoi Says:

    kopitiam village kat ne lado?

  14. AK Says:

    Killiney sounds nice. org lain ade brani ka? Somwhere kt uptown tu ada Nyonya’s Place gak…nak try?

  15. nikanas Says:

    hah, bab makan sape tak berani?? tapi…kalau rega tak masuk akal, lembaga hitam pun takot…

  16. d10 Says:

    nyonya place kat uptown sucks wo. killiney ngan village pun tade choice sangat la. korean bbq la ada berani . satu kepala tak sampai 60 aku rasa. takpun carnavale kat damansara. brazilian grill buffet. so?

  17. pyanski Says:

    haha gile exotic + cultured choices korang nih.

  18. maoi Says:

    ok uu.. ko arrange la.. aku tak kisah mana mana.. janji leh makan

  19. AK Says:

    Peah ajak pgi buka puasa kat Bagan Lalang, this Friday. Who’s on the list? Takkan tak brani?

  20. maoi Says:

    sorry geng.. bukan tak berani.. tp aku kena gi melaka jumaat ni..buat ari kamis la.. ahad ke..

  21. d10 Says:

    last skali yang aku tahu kita buat hari khamis. venue mana ??? esok dah kene book ape hal pun. ada org suggest muhibbah taman tun. mana ladoe ni dia cakap dia organizer.

  22. ladoe Says:

    wooo.. siot je aku kene organize ke..
    aku rase cam tak masuk akal kalau kt muhibah tmn tun sbb nk kene booking table..
    so, whos in? cam tak sempat jer..
    tak elok kalau sesuka hati dtg pastu nk join..
    tak boleh juga buat perangai kata nk dtg pastu sesuka hati tak dtg..
    sbbkn esok dh kamis.. kire tak sempat la.. hehe..
    aku cdgkn kt uptown hawkers jer utk esok..
    mggu depan blh betul2 organize kt carnavale damansara or korean bulgogi.. huhu..buka puasa utk 3 jam..

  23. anas Says:

    yaa…uptown je, bole order ape je yg korang nak…makanan eksotik ke, makanan erotika ke…hahah

  24. maoi Says:

    kalo esok aku on.. memana pun ok.. so sesape yg organize utk esok tolong call aku utk ifm tempat berbuka kat ne.. TQ

Leave a Reply

